KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.

CZYTAJ WIĘCEJ

  

RESZELSKI BUDŻET OBYWATELSKI
NA 2019 ROK (RBO 2019)

 Decydujmy razem

 

GŁOSOWANIE 

 


Projekty spełniające wymagania formalne i merytoryczne, zostały ogłoszone na stronie internetowej Urzędu Gminy w Reszlu www.ugreszel.pl i BIP Gminy Reszel, oraz poddane głosowaniu mieszkańców na karcie do głosowania.

 

Kto może głosować:

 

Mieszkaniec Gminy Reszel posiadający stały lub tymczasowy meldunek, który ukończył 16 rok życia. Karta do głosowania dostępna na stronie internetowej www.ugreszel.pl w zakładce RBO lub w siedzibie Urzędu Gminy w Reszlu - pokój nr 14.

 

Sposób głosowania:

 

  • Wypełnienie karty do głosowania i przesłanie jej drogą elektroniczną na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript. z kwalifikowanym podpisem elektronicznym;
  • Wypełnienie karty do głosowania i wrzucenie jej do urny w punkcie Informacji Turystycznej w Urzędzie Gminy w Reszlu;
  • Wypełnienie karty do głosowania i przesłanie listownie na adres Urzędu Gminy w Reszlu.

 

GŁOSOWANIE TRWA DO 24 PAŹDZIERNIKA 2018 R.

 

Projekty z największą liczbą głosów zostaną przyjęte do realizacji w budżecie Gminy na 2019 rok.

 

Zapraszamy do głosowania!

 

Protokół z posiedzenia Zespołu Koordynującego

Załącznik nr 1 do Protokółu z posiedzenia Zespołu Koordynującego

Karta do głosowania

Świąteczne kodowanie z robotem Finch w Miejskiej Bibliotece Publicznej w Reszlu

Przedświąteczna gorączka daje się o tej porze odczuć w każdym miejscu. Gorąco, ale tylko z powodu świetnej zabawy, było przez dwa dni w Miejskiej Bibliotece Publicznej w Reszlu, z powodu wizyty dużej ilości uczniów. Po raz kolejny pierwszaki oraz klasa druga uczestniczyły w lekcji kodowania wspólnie z panem Adrianem Stachurskim na zaproszenie pani dyrektor Barbary Bielskiej.

Pierwsza część zajęć była powtórką pracy ze znanym już dzieciom robotem Ozobotem, urządzeniem zabawką, uznaną za najlepszą w 2016 roku. I tu pojawiły się do kodowania karty z reniferami, Mikołajami, zimowe czapy, mikołajkowe buty, skarpety. Wszystkie prace utrzymane były w typowo świątecznym nastroju. Uczniowie doskonale się bawili, a przy okazji uczyli umiejętności kodowania. 

W kolejnej części zajęć pojawiła się niespodzianka-robot Finch. Tenże robot pojawił się w Miejskiej Bibliotece Publicznej dzięki Fundacji Rozwoju Społeczeństwa Informatycznego w ramach projektu Link do przyszłości.

Robot Finch to niewielkie urządzenia przypominające kształtem mysz komputerową. Służy przede wszystkim do nauki programowania. Z pomocą Fincha można opanować podstawy programowania w różnych językach i środowiskach programistycznych, a przede wszystkim uczyć się myśleć logicznie i kreatywnie, znakomicie się przy tym bawiąc.

Z Finchem można uczyć się kodować w języku Scratch. Za pomocą komend Scratcha sterujemy robotem poruszając nim w różnych kierunkach, możemy dodawać efekty świetlne. To były doskonałe lekcje informatyki w terenie poza szkołą.

Dzięki uprzejmości Miejskiej Biblioteki Publicznej w Reszlu uczniowie Szkoły Podstawowej nr 3 w Reszlu idą z duchem czasu, korzystają z nowinek technologicznych, rozwijają się w języku kodowania i przygotowują do programowania.

Dziękujemy bardzo uczniowie klas Ia, Ic, IIa

Tekst: Krystyna Bujnowska
Zdjęcia: Organizatorzy

GALERIA ZDJĘĆ

Dodatkowe informacje