KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.

CZYTAJ WIĘCEJ

„Dwa Michały pięknie grały” - koncert muzyczny

Dnia 17 kwietnia 2018 r, w naszej szkole odbyło się siódme spotkanie z muzyką, zorganizowane przez Agencję Artystyczną MAT z Olsztyna. Na dzisiejszym koncercie uczniowie w magiczny sposób zostali przeniesieni do bajecznej krainy – „Królestwa Muzyki”.

 

W królestwie panował król i królowa, którzy kochali i często słuchali muzyki granej na instrumentach smyczkowych. Na dworze pojawiło się dwóch grajków z dziwnymi, nieznanymi w tym kraju instrumentami. Uczniowie usłyszeli dźwięki nowych instrumentów, poznali ich budowę oraz sposób gry na nich.

Brzmiały instrumenty dęte blaszane – puzon i flet poprzeczny. Spokojny i miły nastrój psuje jednak zła Wiedźma, która nie lubi muzyki i zabiera jeden z instrumentów muzyków. Zadaniem uczniów była pomoc Michałowi w odzyskaniu instrumentu. Dzieci wysłuchały fragmentów muzyki i określały ich tempo. Wszystko kończy się dobrze i Wiedźma oddaje zatrzymany instrument.

Pod koniec koncertu wszyscy uczniowie mogli bawić się przy dźwiękach poznanych instrumentów.

W trakcie spotkania odbył się konkurs wokalny oddziałów zerowych:

I miejsce zajęła Emilka Zelma
II miejsce zajęła Lena Barszczewska
III miejsce zajęła Oliwia Tomaszewska

Na podsumowanie koncertu odbył się Turniej Wiedzy o Muzyce, w którym wystartowali uczniowie klas III:

Marysia Brygoła – kl. III b,
Zuzia Bogusz – kl. III c
Wiktoria Waszczuk – kl. III d.
Zwyciężyła Zuzia Bogusz z kl. III c.

Gratulujemy.

GALERIA ZDJĘĆ

Jolanta Wasilewska

 

Dodatkowe informacje