KLAUZULA INFORMACYJNA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych „RODO”), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych.

CZYTAJ WIĘCEJ

Melanż. Oczekiwania vs. rzeczywistość.

“Melanż. Oczekiwania vs. rzeczywistość” to ogólnopolska kampania realizowana przez Główny Inspektorat Sanitarny w ramach Projektu “Profilaktyczny program w zakresie przeciwdziałania uzależnienia od alkoholu, tytoniu i innych środków psychoaktywnych”.

Spot zachęcający młodzież do wejścia na stronę kampanii: “Melanż. Oczekiwania vs. rzeczywistość”

Spoty video:

Amfetamina – oczekiwania vs. rzeczywistość
Amfa - oczekiwania vs. rzeczywistość
Grzyby - oczekiwania vs. rzeczywistość
LSD - oczekiwania vs. rzeczywistość
Blanty - oczekiwania vs. rzeczywistość
Zioło - oczekiwania vs. rzeczywistość
Browar - oczekiwania vs. rzeczywistość
Wóda - oczekiwania vs. rzeczywistość
Fajki - oczekiwania vs. rzeczywistość
Szlugi - oczekiwania vs. rzeczywistość

Strona internetowa kampanii dostępna pod adresem : www.melanz.tv

Dodatkowe informacje